2013. január 21., hétfő

Duplán gombás és sonkás melegszendvics, mákos tészta

Nagyon sok dolgom volt ma délelőtt, főzésre gondolni sem tudtam. Igaz nem is nagyon volt szükséges, mert tele volt  (és van) a hűtő a hétvégi kajákkal. Ennek ellenére én már rá sem bírok gondolni se sertéspörköltre, se kocsonyára, se rántott húsokra, se májra. Mondtam is Apának reggel, hogy nyilván egy kis gombaszószt fogok ebédre készíteni tésztával. Erre Ő meg azt mondta, csináljak mákos tésztát is. Igaz a múlt hét óta tervbe van véve a mákos nudli, de most a Drágám volt az, aki azt mondta, hogy ha egyszerű mákos tésztát ehet, az Neki már nagyon megfelel. A fiúk nem ebédeltek itthon, hát az elképzelésünk szerinti tésztát ettünk mindketten a csirkeleves után. Páromnak 4 evőkanál darált mákot kevertem össze 4 evőkanál PORXUKORRAL, ezzel a keverékkel szórta meg a tésztáját. 
Magamnak 1 kis fej felaprózott vöröshagymából, 1,5 gerezd reszelt fokhagymából, 20 dkg gombából, 2 dl forró vízből, sóval, borssal, szárított petrezselyemzölddel és 2 evőkanálnyi tejföllel készítettem turmixolt gombamártást, azt szedtem a tésztára. Erről sajnos nem készült kép. Viszont a megmaradt gombamártással vacsorára duplán gombás melegszendvicset készítettem. A gombaszósszal kentem meg a kenyereket, amire sonka szeletkéket majd sajtot borítottam, legfelülre egy nagy gomba kalapját osztottam el. Mikró crisp-grill fokozatán 8 percig sütöttem, míg ilyen szép lett. 
A fiúk este szintén nem kívántak már disznóságokat enni, Legnagyobbikom Apja nyomdokaiba lépett, és mákos tésztát evett. Legkisebbikem meg sonkás melegszendvicset.  Két tállal sütöttem belőle, mert biztos vagyok benne, hogy ma még el fog fogyni a második is :D!


A második adag sonkás-sajtos melegszendvicset rácsra szedtem, hogy ne párásodjon be az alja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése