2013. január 4., péntek

Köszönet :)!!

Lehet, hogy sokan még mindig nem barátkoztak meg a dinamikus nézettel, én viszont nagyon megszerettem. Mostanában - amióta visszaállítottam az alap beállításra (nincs se háttérszín, se betűtipus és semmilyen egyéb egyedi beállítás sem), már nem érkezik annyi panasz, hogy nem töltődik be rendesen, sőt, mostmár a keresés, és egyéb választási lehetőségek is magyarul vannak kiírva. Ha mégis előfordul, hogy nem töldődik be rendesen az oldal, azt úgy lehet leghamarabb észrevenni, hogy a jobb oldalon nem jelenik meg a fekete oldalsáv, csak egy kis nyelv - (én tényleg csak egyszer tapasztaltam ilyet az alap nézet visszaállítása óta). A bejegyzések akkor is nézhetők, csak a hozzászólás "panel" nem nyílik meg.
Az ünnepek közeledtével és alatt örömmel láttam, hogy milyen sok oldalmegnyitás volt a blogon. A kezdet kezdetén egy hónap alatt nem volt ennyi. Sőt, mondhatom, hogy három hónap alatt sem. Két "csúcsnap" különösen megörvendeztetett! Nagyon örültem a december 23-i   9.522 oldalmegnyitásnak


és hitetlenkedve, de annál nagyobb örömmel  néztem december 30.-án a 10.362  oldalmegnyitást!!


És amikor végignézek a "Minden időpont" oldalmegnyitásainak statisztikáján, látom, hogy milyen kiugróan magas számú oldalmegnyitás volt 2012. decemberében, 187.910 (!!!) , amitől én is majd kiugrom a bőrömből örömömben.


Köszönet minden kedves Látogatómnak a rengeteg oldalmegnyitásért :)!!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok blogod látogatottságához, ez szinte elképesztő!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm kedves Hobbychef!! Gondolhatod, hogy milyen öröm ez nekem :)!

    VálaszTörlés