2011. július 31., vasárnap

Áfonyás gyümölcssaláta gália dinnyében tálalva





Mai reggelinket Bianka ihlette, a múltkoriban megjelent gyönyörű gyümölcssalátájával. 
Hozzávalók 2 személynek:
  - 1 db gália dinnye, 1 db nagyobb őszibarack, 1 db sárgabarack, 1 kisebb banán, annyi áfonya, ami a 125 grammos doboz alját éppen elfedi (2 doboz áfonyából ennyi maradt, úgy megkóstolták a gyerekek :).), reszelt citromhéj, pici citromlé, 2 ek. méz






A dinnye héját jó alaposan megsikáltam, utána keresztben kettévágtam, a magjait kikapartam. Elkészítettem a gyümölcssalátát, a banánt hosszában elfeleztem, utána szeleteltem, a barackokat kockára vágtam. Hozzáadtam a megmosott, lecsepegtetett áfonyát, ráreszeltem a citrom (megmosott) sárga héját, kevés citromlét csavartam rá, és mézzel édesítettem. A jól elkevert salátát púposan a dinnyében töltöttem, citromfűvel díszítettem, és kész. Valami varázslatosan finom volt :) Alkoholt eszembe nem jutna erre a finomságra önteni, de ha valaki akar, az tegye. De akkor ne reggelire egye :)





Áfonyás gyümölcssaláta gália dinnyében tálalva

2 megjegyzés: