2011. július 27., szerda

Szőlős-citromfüves gyümölcssaláta



A hét végén szétnéztem a közeli kertészetben, és legnagyobb örömömre sokféle fűszernövényt is találtam. A konyhaablakomat kész kis fűszerkertté alakítottam. A sokféle fűszernövény között citromfüvet is sikerült vennem, ami már régi vágyam volt, egyrészt, mert szerintem gyönyörű, másrészt odavagyok az illatáért, és még ételeket-italokat is lehet vele ízesíteni. Az első próbálkozásom ez a gyümölcssaláta, ami nagyon finomra sikeredett, a citromfű fel-fel bukkanó íze még kellemesebbé tette.

Ezeket tettem bele személyenként: 1/2 banán (de hatalmas banán fele!) 2 db hámozott őszibarack, 2 db sárgabarack, fél fürt apró szemű, nagyon zamatos, muskotályos, édes szőlő (Szüleim kertjében termett :)!), pár csepp citromlé, méz, és 5-6 levélke citromfű. Összekeverés után máris fogyasztható volt :).

(Csak miután a képeket feltettem, vettem észre, hogy elbújtak a kis beste szőlőszemek, de  újrafotózni már nincs lehetőség :(, mert már megettük.)



4 megjegyzés: