2011. július 23., szombat

Ma szabadnap :) / Pizzéria ajánló







Ma szabadságot vettem ki a konyhából, hogy a blogomat még inkább olyanra alakítsam, amilyennek leginkább látni szeretném. Most nemrég lettem kész vele, és hogy azért mégse haljunk éhen, vacsorára Szeged egyik legjobb pizzériájából rendeltünk pizzát, amit már többször is megemlítettem a blogomban, a Casanova Étterem és Pizzériából, Újszegedről. Ott olyan finom pizzát készítenek, amiben még soha nem csalódtam, és az árak is nagyon barátságosak. Szerintem a pizzájuk sokkal finomabb, mint amit Olaszországban ettünk. (Talán csak Velence "elővárosában", Mestrében ettem olyan finom pizzát egyszer régen, ami megközelítette ezt a minőséget.) Én mindig tenger gyümölcseivel készült pizzát rendelek, így volt ez ma is. De nagyon finom az összes többi, amit a család többi tagja kér, az Adriájuk (sonkával, rákkal, olajbogyóval) és a magyaros is (kolbásszal, baconnel, hagymával, csípős paprikával) és mindent lehet csípős alappal is kérni, ami nagyon jó, mert mi úgy szeretjük, és persze a sajtot sem spórolják le róla :D !!


Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki  a jó pizzát szereti!!







Pizza tenger gyümölcseivel és olívabogyóval

7 megjegyzés:

  1. Jól tetted,ma én is szabadnapos voltam a konyhában!!!!

    VálaszTörlés
  2. Maria, a pizza is és a blogod új arculata is jól néz ki:) Gratulálok!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta a pizza, biztos finomakat készítenek. Szép a blogod új arculata.

    VálaszTörlés
  4. mellissina2 - ugye, néha ráfér az emberre :)

    Roza - Mrita - köszönöm!:)

    Kati - Ugye? :)

    VálaszTörlés
  5. Tetszik a blogod, a pizzát meg imádom, akárcsak a tengeri herkentyűket.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm:)!! A tengeri herkentyűs pizza nálam verhetetlen :)!

    VálaszTörlés