2011. július 30., szombat

Petrezselymes-újhagymás tojáskrém



A rakott krumpli sütés után maradt ki 4 db kemény tojásom, arra gondoltam, vacsorára petrezselymes töltött tojást készítek belőle. Aztán ahogy a közmondás mondja ember tervez... A tojásaimat alig lehetett megtisztítani, mire mindnek lekerült a héja, nagyon ütött-kopottak lettek, biztosan ocsmányul mutattak volna töltött tojásként, ezért gyorsan változott az elképzelésem. Nem töltött tojás, hanem tojáskrém lesz belőle. De mert a petrezselyemzöldet már összevágtam, ezért petrezselymes tojáskrém lesz. Sőt eszembe jutott, hogy a hűtőben van még újhagyma, hát az is került bele, meg a tetejére is. Az elkészült tojáskrémet zsemle szeletekre kenve tálaltam. Összességében nem okozott csalódást a változás, mert ez is nagyon finomságos, és szerintem  szép is lett. 
Hozzávalók:

  - 4 db kemény tojás

  - 4 evőkanál Flóra margarin

  - 1 kisebb csokor petrezselyem (csak a levelei)

  - 1 szál újhagyma

  - só, bors ízlés szerint.

4 kanál Flóra margarint a botmixer poharába tettem, ráraktam a kockára vágott kemény tojásokat, száráról letépkedett, apróra vagdalt petrezselyem zöldet, felkarikázott újhagymát, sóval és borssal ízesítettem, és botmixerrel krémmé mixeltem. Zsemle szeletekre kentem, petrezselyemmel és újhagymával díszítve tálaltam.  Isteni volt :)





Petrezselymes-újhagymás tojáskrém

5 megjegyzés:

  1. Finomságos, ez a jó szó!;D

    VálaszTörlés
  2. Hobbychef - Nekem is nagyon bejött, mind külcsínyre, mind belbecsre :)!

    Petra - tényleg nagyon finomságos volt. Legnagyobbikom Barátnője megkóstolta, és Neki is nagyon ízlett :D (aminek én nagyon örültem)!!

    VálaszTörlés
  3. Mostanában én is egyre több házi kencét készítet, ez a tojáskrém is nagyon megetetszett.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Kati! Örülök, hogy tetszik!! Érdemes kipróbálni, mert nagyon finom :)!!

    VálaszTörlés