2011. június 24., péntek

Cseresznyés-barackos gyümölcssaláta



Vásárolni voltunk reggel, kitikkadva értünk haza. Nagy örömömre sikerült még egy kevés fekete cseresznyét vennem, így ma azzal, és őszibarackkal készítettem gyümölcssalátát egy nagy tálban, amiből mindenki kedvére szedhet, ha hazaérnek a nagy melegben.  Addig lefedve hűtőbe rakom, hogy kellemesen hűvös legyen.
Hozzávalók: 2 banán, 2 narancs, 2 őszibarack, 35 dkg fekete cseresznye, 1/2 citrom leve, méz ízlés szerint. Én már megkóstoltam egy kis tálkányit, isteni volt!!! :D





Cseresznyés-barackos gyümölcssaláta

3 megjegyzés:

  1. Nekem is melegem van én nem kaphatok, mézet nem is kérek rá csak úgy natúr a gyümölcsöket szép sorjában.:-))

    VálaszTörlés
  2. Bianka - köszi
    Éva - hát persze hogy kaphatsz :D

    VálaszTörlés