2011. június 22., szerda

Görög saláta a magam módján

11.06.22 gorogsali 008


A rekkenő hőségben folytatjuk a könnyedebb fogások fogyasztását. Délelőtt egyébként is nagyon sok dolgom volt, főzésre még csak nem is gondolhattam, ezért úgy határoztam, görög saláta lesz ebédre. Könnyű, gyorsan összedobható, finom, kell ennél több?  Nem vágtam apróra a zöldségeket, csak szeletekre, ahogy az olajbogyót is. Feta sajtom nem volt, de ez sem akadályozott, trappista sajttal váltottam ki. Az öntetből meg kifelejtettem az oregánót.  Görög sali, csak kicsit másképp :D !!
Hozzávalók 2 személyre:
  - 3 db szép érett paradicsom
  - 1/2 kígyóuborka
  - 2 szál újhagyma
  - pici só
  - 4 evőkanál olajbogyó
  - 2-3 vastagabb szelet trappista sajt
Az öntethez:
  - 1/2 citrom leve
  - néhány evőkanál olívaolaj
  - só, őrölt bors, oregánó ízlés szerint
A megmosott, feldarabolt zöldségeket, olajbogyót és sajtot tányérra rendeztem, picit megsóztam, az öntettel meglocsoltam, és máris ehettünk. Nagyon finom volt :D !!





(Megint van valami gond a képfeltöltővel, már legalább egy órája azon maszekolok, hogy valahogy fel tudjam tenni a képet! Őrület, hogy mindig van valami hiba!! :(( )






11.06.22 gorogsali 009
Az én görög salátám

4 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta, biztosan finom trappista sajttal is, hát tudnék enni belőle, főleg ebben a rekkenő hőségben.

    VálaszTörlés
  2. De örülök, hogy Neked is tetszik :D!

    VálaszTörlés
  3. Maria, nálam is gond volt a képfeltöltéssel:(

    A görög salid nagyon guszta. Éppen azon gondolkodtam, nekem is ilyesmit kellene ma készítenem, mert ettől a hőségtől kedvem az 00:)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Roza!
    Nem tudom mi lehet, de egyik nap megy a képfeltöltés, másik nap nem. Fura!
    - A görög sali nagyon jó választásnak bizonyult tegnap, egész délután bírtuk vele, nem terhelt le bennünket, és olyan hűsítő volt. Ráadásul pótolta a folyadék egy részét és a sót is a szervezetünkbe. Ez a hőség már elviselhetetlen. Mindig majd meg gyulladok!!

    VálaszTörlés