2011. június 22., szerda

Málnás gyümölcssaláták



Ebben a rekkenő hőségben már reggelire is valami könnyű gyümölcsös finomságban gondolkodtam. Anyukáméktól tegnap kaptunk két kosárka frissen szedett málnát, ami az éjszaka a hűtőben pihent, ezzel a hűs málnával dobtam fel a reggeli indításnak szánt gyümölcssalátáinkat. Kétféle változatban készítettem, 




az elsőbe banán, narancs, málna, citromlé és méz került, 




a másodikba narancs, őszibarack, málna, citromlé és méz





Málnás gyümölcssaláta

6 megjegyzés:

  1. Szívesen reggeliztem volna Nálad.

    VálaszTörlés
  2. Finomak ezek a gyümölcssaláták ebben a melegben.

    VálaszTörlés
  3. Bizony nem is kíván mást az ember ebben a hőségben.

    VálaszTörlés
  4. Nekem délutánra éppen elég lett volna,én csak délután eszem fincsi gyümölcsöket!!!

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon jó volt! És holnap is jó lesz :D

    VálaszTörlés