2013. február 19., kedd

Gasztroblog gyűjtők

Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy egyre-másra szünnek meg, vagy szünetelnek azok a helyek, ahol a gasztroblogokat egy helyen meg lehetett nézni. Tavaly ősszel a Gasztrobloggerek Színe-Java kezdte a sort, amit nagyon sajnáltam.  Aztán volt ugye a Miner Gasztro, akik tavaly év vége felé kitették a feliratot, hogy megszűnnek, aztán mégis voltak még egy darabig, majd tényleg lehúzták a rolót. Az év elején a GasztroStartnál jelent meg az oldal szünetel felirat. A Varázsfazék nem frissített február 11-e óta, a Receptkereső pedig február 14-én fagyott le, az utolsó hozott poszt az "Utolsó vacsora" volt, micsoda véletlen, vagy talán nem is az? 
Szerencsére működik és rendesen frissül a Bloggerek Világa ,  a  Gasztroblogok,  a Gasztroblog mánia, és a Sütibox is.  A Gasztroblogok.hu is rendszeresen frissül, sajnos az én ételeim ritkán jelennek meg a középsávban , nem tudom ennek mi lehet  az oka (bár a tegnapi omlettem éppen megjelent) .
Úgy tűnik megfeleződött a gasztro témával foglalkozó gyűjtők száma. Kíváncsi lennék mi lehet az oka.

 Utóirat 2013.02.20.
Tegnap hibát követtem el, kihagytam egy gasztroblog gyűjtőt, mégpedig a Hajókonyhát. Elnézést kérek, mert ez az oldal is rendszeresen frissül, nem szűnik meg, sőt újabb bloggerek jelenkezését várják az oldalra!!

2 megjegyzés:

  1. Ennek az okát sajnos nem tudom. Én pedig azt vettem észre hogy a blogok is kicsit elfáradtak, sok helyen szünetelnek és valahogy a kedv is hanyatlik. Mikor elkezdtem a blogírást sokkal aktívabb volt mindenki.Öregszünk talán?:-) Ahogy figyelem nagyon sok ügyes fiatal is elkezdte pedig a blogírást!

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy elfáradtak. Vagy fogyókúráznak, vagy nehezebben jönnek ki a pénzből, vagy elfogytak az új ötletek, vagy egyszerűen csak unják már. Az csak jó, ha a fiatalok is érdeklődnek a főzés után :)!

    VálaszTörlés