2013. február 28., csütörtök

Ajándékot kaptam

Ajándékaim
Kedves Bloggertársamnak "Marisz 57"-nek, - aki a Tortafüggő Marisz című blogot vezeti - a hónap elején volt a 2. blogszülinapja, aminek alkalmából sokan köszöntöttük. A blogszülinapon az ünnepelt ajánlott fel ajándékot, egy szép szakácskönyvet, amit a kommentelők között sorsolt ki.  A szerencsém úgy hozta, hogy ezt az ajándékot én nyertem meg, ami szinte hihetetlen volt a számomra, mert ilyesmi eddig nem történt még velem. Ma kézzelfogható bizonyítékát kaptam, hogy tényleg én vagyok a nyertes, mert megérkezett az ajándék. A csodás könyv, sőt még két gyönyörű kalocsai hímzés is, és egy kis karácsonyi kiadvány. 
Kedves Marisz!! Itt is szeretném megköszönni az ajándékot, nagyon örülök neki :D!!
Jó egészséget kívánok, hogy sokáig köszönthessünk még blogszülinapod alkalmából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése