2013. február 1., péntek

Két tehetséges fiatal

Nem vagyok tehetségkutató műsorok rajongója, sőt,  rettenetesen idegesít a megasztár, csillagszületik, meg a voice!! A családom meredten nézi ezeket, én meg majd megőrülök tőlük. Hihetetlennek találom, hogy péntek-szombat-vasárnap este csak ilyen műsorok vannak, és sehol egy jó film, csak a régiek unásig látott ismétlései (esetleg). És most mégis azt mondom, jó, hogy volt ilyen, hisz ez a két tehetséges fiatal is egy ilyen műsornak köszönhető. És milyen furcsa véletlenek vannak. amikor a végül győztes fiatalembert legelőször hallgatta meg a zsűri, azt véletlenül láttam. Tetszett is az az érdekes hangszín, amit csatornaváltogatás közben meghallottam. A zsűritagok azt mondták, olyan speciális a hangja, amivel nem fog túl sok dalt énekelni.

Azóta két csodálatos dalt is hallottam Tőle, és Párjától, akivel - mint Férjemtől megtudtam - a műsorban párbajozott, Ők Pál Dénes és Agárdi Szilvia. Először ezt a dalt hallottam a tehetségkutató eredményhirdetése után.  

Férjem mesélte, miután ezt a dalt láttuk, hogy a párbajdal is nagyon jó volt, hát azt is megkerestem a YoutTube-on, ez volt az:
Ez a két fiatal olyan élményt adott, ami szinte felülmúlhatatlan. Csodálatos a hangjuk, és nagy ritkaság, hogy két ember ennyire érezze egymás rezdülését, ahogy Tőlük (Náluk) láttam - nekem legalábbis ez jött le a felvételekről. Drukkolok Nekik, hogy Ők képviseljenek bennünket az Euroviziós dalfesztiválon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése