2013. február 25., hétfő

Halrudacskák pangasiusból

Karácsony óta nem ettünk halat és már nagyon hiányzott.  Annyira, hogy vettem két csomag mirelit pangasiust. Sokan sokfélét írtak és mondtak már róla, csakúgy mint a tojásról, a margarinról, a készételekről és sok másról. Ha mindent elhinnénk amit hallottunk vagy olvastunk  nem ehetnénk semmit, mert szinte mindenről állították már hogy káros, és az ellenkezőjét is.
Én már többször készítettem pangasiust, soha nem volt semmi gond vele, vagy tőle.  Most is nagyon finom halrudacskákat sütöttem belőle. A titka a lassú felengedtetés. Nem szabad forró vízbe tenni, csak hagyni kell szobahőmérsékleten kiolvadni, utána óvatosan hideg vízzel átmosni, leszárogatni és használható. Én most egy csomaggal használtam fel, először minden zsíros részt levágtam róla, utána nagyjából egyenletes rudakra vágtam a három halfilét. 24 db halrudacskám lett, amit besóztam és állni hagytam egy fél óráig, aztán paprikával elkevert rétes lisztbe, sóval elhabart tojásba és paprikával elkevert zsemlemorzsába forgattam, hagytam szikkadni kb. 15 percig, majd forró olajban, de a tüzet mérsékelve megsütöttem a halrudakat. Párolt rizzsel, majonézzel és citrommal tálaltam. Legkisebbikem először azt mondta, Ő nem kér halat, aztán megkóstolta, és 5 darabot megevett belőle rizzsel és majonézzel, annyira nem ízlett neki :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése