2013. február 18., hétfő

Zöldséges omlett

Ma ebédre egyedül maradtam, így olyan ételt készítettem, amit egyébként nem szoktam, mert Apa ki nem állhatja. Omlettet sütöttem. És hogy egészségesebb legyen zöldségekkel
Hozzávalók: 1-2 evőkanál olaj, 1 kis fej lila hagyma, 1/2 hegyes-erős paprika, 1 kisebb paradicsom, 3 tojás, 3 evőkanál tej, egy csipet só.
A felaprózott hagymát, szeletekre vágott paprikát és negyedelés után szeletelt paradicsomot kevés olajban megdinszteltem. Közben a 3 tojást elhabartam sóval és 3 evőkanál tejjel, jó habosra. Aztán elegyengettem a serpenyőben a zöldségeket és a tojást ráöntöttem. Rázogattam, hogy egyenletesen elterüljön, aztán a tüzet mérsékelve fedő alatt sütöttem, amíg megszilárdult. Óvatosan tányérra csúsztattam, és már ettem is.
Nem is értem Apa miért nem szereti, mert nagyon finom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése