2013. február 28., csütörtök

Körözött újhagymával

 Ma reggel csináltam egy tál körözöttet, mert a fiúk teljesen rákattantak a magyaros vajkrémre, ami azért nem olcsó. Most fél kiló túróért fizettem annyit, amennyibe egy 25 dekás vajkrém kerül, így talán kicsit jobb az ár-érték arány, főleg, hogy a hozzáadott anyagokkal még több is lett belőle :).
Hozzávalók: 1/2 kg félzsíros tehéntúró, 2 evőkanál flóra maragarin, 3 evőkanál 20 %-os tejföl, 1 csapott fehér kanál szitált ételízesítő, csipet só, (aki idegenkedik az ételízesítőtől az csak sót használjon ízlés szerinti mennyiségben), 1 púpos kávéskanálnyi őrölt kömény, 1 csapott fehér kanál  fűszerpaprika (nálam csípős),  1 teáskanálnyi piros arany (ez is csípős, de csemege is lehet), 1 szál zöldhagyma fehér része.
A túrót üvegtálba öntöttem, hozzáadtam a margarint, tejfölt, fűszereket és hagymát (kereszt alakban végig bevágva, majd vékonyra szeletelve), majd botmixerrel először kis fordulaton, majd nagyon szép simára, krémesre turmixoltam. Lezárható tálba szedtem, és már indulhattak is vele a fiúk. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése