2011. május 16., hétfő

Díj Katitól

Az elmúlt héten kedves Blogtársamtól, Katitól, a Makacska konyhája című blog írójától ezt a megtisztelő díjat kaptam. A múlt heti blogger-karbantartás, kicsit bekavart, de remélem mostmár nem tűnnek el újabb bejegyzések, így a díjat is kiteszem, és még egyszer nagyon köszönöm Katinak, hogy rám is gondolt, amikor a díjat tovább adta. 




Ez egy olyan díj (vagy inkább díjcsokor) aminek nincsenek szabályai (hurrá!!), nem kell továbbadni, de lehet. Én szívem szerint az összes általam rendszeresen olvasott blog szerzőjének tovább adnám, de  mégis kiemelek 3 Bloggert, akiknek átadnám, remélem elfogadják.
  1. Rozát aki a Szőlőhegyi mesék, konyhák, mindennapok című blog írója, akivel szinte egyformák a gondolatink is :)

  2. Eperlányt aki az Egész évben eperszezon és a Zalán futása anyával című blogok írója, akit csodálok lelkierejéért és kitartásáért, és blogjai olvasása néha könnyekig meghatott! 

  3. Beust aki a Csajszi néni című blog írója, az Ő blogját olvasva a nevetéstől könnyeztem :)

4 megjegyzés:

  1. Jajj, Maria, zavarba hozol....:)))
    Köszönöm szépen, nagyon jól esett, hogy gondoltál rám.
    Legyen nagyon kellemes, szép napod!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Mária!

    Megörvendeztettél azzal, hogy olvasol Csn-t!
    Köszönöm a díjat!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Mária,

    most jutottem el idáig, hogy végre bekukkanthattam hozzád. Nagyon szépen köszönöm a díjat!

    Eperlány

    VálaszTörlés
  4. Kedves Eperlány! Örülök, hogy benéztél hozzám. Továbbra is sok erőt és kitartást kívánok!! Üdv.: Mari

    VálaszTörlés