2011. május 27., péntek

Rántotta virslivel és lecsóval



Lehet, hogy erre az ételre is lesz aki azt mondja, "mi ez a kis semmiség", de olyan finom volt, hogy mégis leírom.  Tegnap maradt egy kisebb tányérnyi  lecsó, amiből az összes virslit és kolbászt sikeresen kihalászták ragadozóim :). De a lecsó önmagában is olyan finom volt, hogy felhasználtam a mai reggelihez. Két személyre sütöttem 4 db virslit (ez már nem roppanós, csak sima virsli volt), aztán egy jó kis hagymás rántottát (1 kisebb fej hagymával, 6 kis tojással, pici sóval, kevés olajon) közben a lecsót megmelegítettem és máris tálalhattam a kiadós, és isteni finom reggelit. Apa nagyon elégedett volt. Fejedelminek nevezte :)






Rántotta virslivel és lecsóval

4 megjegyzés:

  1. Juj, de finom reggelitek volt!Tényleg fejedelmi!Már én is készítettem ilyet és mi is szerettük!:-)

    VálaszTörlés
  2. Csak nyeltem egyet:))
    Nagyon guszta:)

    VálaszTörlés
  3. Olyan éhes lettem, hogy csuda.

    VálaszTörlés
  4. Köszi Lányok!! Érdemes kipróbálni!

    VálaszTörlés