2011. május 1., vasárnap

Kreatív Blogger díj Mritától

Jó néhány napja kedves blogtársamtól, Mritától ezt a nagyon megtisztelő díjat kaptam. Ezúton is nagyon köszönöm, hogy rám is gondolt, és annyi színvonalas blog közül az enyémet is kiválasztotta.




A díj szabályai: 10 dolgot el kell árulni magamról, és 10 általam látogatott, kreatív bloggernek továbbadni.



10 dolog rólam
  1. Nagyon szeretem és féltem a családomat

  2. Bármennyire szeretem Őket, azért néha kiborítanak

  3. A házimunkák közül a főzést szeretem legjobban

  4. Nem szeretem az édességeket, a kukorica lisztes-darás ételeket (pl. puliszka), a spárgát és az édesköményt, fűszerek közül az ánizst, csillagánizst

  5. A kelt tésztás dolgokat (lángos, kalácsok, csigák, pogácsák) és a főtt tésztás ételeket viszont nagyon

  6. Szerettem utazni, de mostanában inkább a Travel Chanel-t nézem a tv-ben

  7. Nagyon szeretem ezt a blogot;  megfőzni, lefényképezni és leírni, hogy mit főztem :)

  8. Legjobban az egyszerű, magyaros ételeket szeretem, fűszeresen, csípősen főzök

  9. Soha nem hallgatok rádiót, ha háttérzaj kell, akkor inkább a tv szól - de a reklámok nagyon idegesítenek, ezért inkább beteszek egy jó Poirot filmet, az mindig megnyugtat

  10. Nem tudok vezetni (azt hiszem mindenkinek úgy a legjobb, ha ez így is marad)

A 10 blogger, akinek én továbbadom a díjat, remélem megtisztelnek azzal, hogy elfogadják:
  1. Dittának - Ditta: Sütés-Főzés Baba-Mama Egészség

  2. Eszternek - Receptelő

  3. Nellinek - Ízvarázslat

  4. Gabinak - Homoktorta

  5. Katinak - Makacska konyhája

  6. Jucinak - Könnyű a főzés, ha van miből

  7. Mónikának - Kreatív konyha

  8. Mónikának - Torkos kuckó

  9. a Bors and pepper című blog írójának

  10. a Citromhab című blog írójának











7 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm kedves Maria!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy gondoltál rám, mindezt úgy, hogy nem is vagy édesség-rajongó!!! Nagyon szép blogod van, csupa finomsággal.
    Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a díjat!! Aranyos vagy ,hogy rám is gondoltál!!!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Bors and Pepper, Gabi, Citromhab és Juci! Úgy gondolom, mindannyian nagyon kreatívak vagytok, csak tanulni lehet Tőletek, amit én köszönök Nektek.

    Gabi, én tényleg nem szeretem az édességeket, értékelni azonban tudom azokat a gyönyörűséges finomságokat, amiket alkottok. - Alkalmanként tortát azért én is szoktam sütni :)

    VálaszTörlés
  5. Marika,köszönöm nagyon aranyos vagy,hogy rám is gondoltál!:-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm a díjat, és örvendek, hogy sikerült többet megtudni rólad, mivel egyszer már megkaptam ezt a díjat, a jobb oldalsávban kiírtam a tulajdonságaimat, ott elolvashatod, és belinkelem, hogy tőled is megkaptam.

    VálaszTörlés