2011. május 20., péntek

Serpenyő próba - Tükörtojás virslivel 2.






Édes Páromtól új serpenyőket kaptam tegnap, a Top-Shop-ból rendelte (Spider Pan). Hamarosan szülinapom lesz, ezt kértem, és meg is kaptam. Igaz meglepődtem, hogy nekem kellett összeszerelni, de gyorsan megcsináltam, aztán nagyon vártam, hogy reggel legyen, és kipróbálhassam végre, mert a régi serpenyőim már tényleg elég régiek. A Tesco-ban nézegettem, hogy venni kéne, de a minőségibb darabokra olyan árak voltak kiírva, hogy inkább otthagytam.






az új serpenyőim :)










Ma reggel a közepes méretű (24 cm-es) serpenyőben tükörtojást sütöttem virslivel, próbaként. 1 evőkanál füstölt szalonna zsírt tettem bele, (de kizárólag a füstös íz miatt,) aztán rádobtam egy pár felszeletelt virslit, kicsit sütöttem, majd a tojásokat ütöttem rá. Ráraktam a fedőt, és pillanatok alatt elkészült a tojás. Nem kellett megfordítani, és nem kellett zsiradékkal locsolgatni sem, hogy a tojásfehérje kissé megsüljön a tetején is, és ne  legyen nyers hatású, a sárgája viszont éppen kellemesen folyós maradt. Kicsit megsóztuk-borsoztuk, és mennyei reggelink volt.









15 megjegyzés:

  1. Ne haragudj, de nem értem, ez miért érdemes egy blogbejegyzésre??? Sült virsli-tükörtojással??? Mi jön ezután: "A vajaskenyér-kenés gasztronómiája: Trükkök-fogások"?

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ephudd! Igazad van, lehet, hogy nem érdemes egy bejegyzésre, de lehet, hogy a cím rossz, mert inkább serpenyőpróba lenne a jó cím. Ki is javítom... Azt gondolom a saját blogjába mindenki azt ír be, amit akar. Ha vajas kenyér kenést, akkor azt. Ha kicsit jobban bekukkantasz a blogomba, azt is láthatod, hogy egyéb - ennél bonyolultabb - receptet is bejegyeztem már az elmúlt hónapokban, ez a bejegyzés csak egy kis "hab" az én tortámon. Baráti üdvözlettel: Mari

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a serpenyődhöz, biztosan sok finomság fog még készülni benne!!!!!!!!!!!!!
    Nagyon Sok Boldog Szülinapot Kívánok erőben , egészségben, boldogságban!!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Marika!! A szülinapom csak elsején lesz, de a Férjecském nem akart addig várni az ajándékkal, mert tudta, hogy mennyire szeretném :)

    VálaszTörlés
  5. Marcsi!Én is sok boldog szülinapot kívánok Neked!Szeretjük mi is a tükortojást virslivel.Hozzál Nekünk még sok-sok finomságot amit az új serpenyőkben készítesz majd!:-)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Nelli! Neked is köszönöm - így előre is :) Igyekezni fogok! :)

    VálaszTörlés
  7. Én is csatlakozom a gratulációmmal!:)

    Azért kicsit meglepett, hogy a saját blogodban nem arról írsz, amiről akarsz?:(

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm kedves Roza!
    Szerintem ezután is arról fogok írni, amiről akarok :)

    VálaszTörlés
  9. Kedves Mária, boldog szülinapot neked és használd egészséggel az új serpenyőidet!
    Nem értem, hogy egyeseknek semmi más dolguk nincs, csak hogy kötözködjenek, ha nem tetszik a blogod, akkor ne nézze, és persze azt teszel ki amit éppen te akarsz, mert a tied. Én is saját kedvtelésemre kezdtem neki a blogom írásának, és senkinek nics joga megkérdőjelezni mit teszek ki oda. Nagyon felháborítanak mindig az ilyen sznob emberek, mint ez az Ephudd

    VálaszTörlés
  10. Köszi Kati! És köszi Kati :))

    VálaszTörlés
  11. Mária,
    minden jót kívánok születésnapod alkalmából!
    Engem érdekel, hogy miként viselkednek a serpenyők, további tapasztalataidról is számolj be, kérlek.
    Előre is köszönöm!
    Egy másik bika :)

    VálaszTörlés
  12. Kedves Bea! Előre is köszönöm a szülinapi jókívánságot, még van néhány napom addig (mert a szülinapom csak elsején lesz).
    Természetesen minden serpenyős tapasztalatomat megírom :)

    VálaszTörlés
  13. Kedves Maria,
    szeretném megkérdezni a véleményedet.
    Lassan eltelt már egy év, hogy kaptad a spider pan seprenyőket. Azóta, hogy váltak be?? Én is vásárolnék, de előtte szertnék tapasztalatokat gyűjteni. üdv. Ildikó

    VálaszTörlés
  14. Kedves Ildikó!
    Én nagyon szeretem mindet, még mindegyik nagyon jól szuperál. A legnagyobbikban éppen tegnapelőtt készítettem currys rizseshúst, ma szintén abban pároltam elő a hagymát fokhagymát a töltött karalábéhoz. De tükörtojást, rántottát, rántott halat, húst, sajtot, mindent sütök benne. Annyi gond van vele, hogy a külseje nehezebben tisztítható, az már annyira nem újszerű, mint a belseje. De még mindig nagyon jó. Szeretem, főleg, hogy a két nagyobbnak fedele is van!! Szerintem nagyon jók, én nem csalódtam bennük! Üdvözlettel: María

    VálaszTörlés
  15. Kedves Mária,

    köszönöm szépen az információkat.
    Akkor megpróbálkozom velük Én is :))

    üdv.Ildikó

    VálaszTörlés