2011. május 31., kedd

Egy nagy tál hűsítő földiepret?



Most nem főztem, és még csak vajas kenyeret sem kentem, mégis gyönyörű képeket hoztam. Egy tál gyönyörű, és hűsítő finom földieperről, amit jól megmostam, lecsepegtettem, leheletnyi porcukorral meghintettem, kis időre behűtöttem. Némelyik akkora volt, hogy csak 5-6 falatra bírtam megenni.






Bal oldalon a "kicsi" eper a normál méretű földieper
Ilyen rekkenő hőségben, ami ma is van kell ennél finomabb, üdítőbb csemege??? És ami még finomabbá tette, hogy Szüleim kertjében termett :)








Szüleim mesésen finom földiepre

13 megjegyzés:

  1. Csodálatosan szép eprek!!! Imádom őket.

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép eprek! Szerencsés vagy, hogy a Szüleidnél terem :)

    VálaszTörlés
  3. Ugye milyen gyönyörűek? Tényleg szerencsés vagyok! Tavaly a sok eső majdnem kipusztította az eprest, de úgy tűnik Szüleimnek csodatévő keze van :)!

    VálaszTörlés
  4. Szia Marcsi!
    Köszönöm szépen, hogy hiányoltál!Jólesett nagyon!Meg vagyok, jól vagyok, csak el vagyok havazódva munka ügyileg.
    Most jólesne ebből a finom eperből egy kicsi.

    VálaszTörlés
  5. Hűű, Maria, csodásan néz ki az eper!
    Én még csak az unokáknak vettem... Persze, az más, ha terem.

    VálaszTörlés
  6. Szia Nelli! Örülök, hogy nincs semmi bajod, "csak" a munka "szaladt össze" :) Reméljem azért mielőbb újabb finom receptekkel örvendeztetsz meg bennünket!!

    Szívesen kínálnálak az eperrel, tényleg nagyon finom.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Roza! Én is vettem a múlt héten egy kis dobozzal, de az hírül se volt ilyen szép, és finom, mint Anyuéké!!

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörűek ezek az eperszemek.

    VálaszTörlés
  9. Végig kostoltam mindent, Mária!
    Olyan finomakat főztél megint. Úgy szeretek idejönni, nézelődni...

    VálaszTörlés
  10. Marika,mi is imádjuk nagyon,akartam is kérdezni,hogy nálatok termet,de a végén olvastam,hogy a szüleid kertjében,így azért még finomabb:-)

    VálaszTörlés
  11. Szívesen elfogadjuk, az egész család imádja!!! A fiam egyedül megeszik fél kg-ot, sokszor már csak azért sem kóstolom meg, hogy neki maradjon! Sajnos csak a piacról tudunk venni, s annak az íze messze nem olyan jó! Édesapámmal beszéltem tegnap telefonon, s mondja, hogy náluk még csak ezután érik, úgyhogy remélem addigra sikerül összehozni egy hazaruccanást. Sajnos 200 km-re van tőlünk :(

    VálaszTörlés
  12. Kedves Hobbychef - tényleg gyönyörűek és nagyon finomak is!

    Kedves Juci! Örülök, ha benézel hozzám, mindig szívesen várlak!

    Kedves Ditta! Tényleg sokkal finomabb a hazai!

    Kedves Marika! Én is meghagynám, ha a gyerekekről van szó! Mert első mindig a család.
    Sajnálom, hogy olyan messze laktok, de drukkolok, hogy haza tudjatok menni eperérésre!

    VálaszTörlés
  13. Hű, de jól néz ki! Egy kis pezsgővel mennyei lehetne..:DDD

    VálaszTörlés