2011. november 7., hétfő

Őszi, fügés gyümölcssaláta





Régen tettem fel gyümölcssalátát, pedig nagyon szeretjük. Most egy őszi összeállítás készült, kétféle almával, körtével, mandarinnal, banánnal, fügével, citromlével, mézzel, őrölt szegfűszeggel és fahéjjal ízesítve.




A megmosott, megtisztított gyümölcsöket egy nagyobb tálba daraboltam, 




citromlével, mézzel és az őrölt fűszerekkel megszórtam, jól elkevertem és már kész is volt. Nagyon finom, őszi hangulatot és illatokat árasztó gyümölcssaláta volt :)








5 megjegyzés:

  1. Nahát Maria, ez valami csodás! Én meg a múltkor hagytam lebeszélni magamat a párom által a fügéről:(

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus szín és ízkavalkád. A fügét meg egyenesen imádom.

    VálaszTörlés
  3. Köszi Lányok! Isteni finom volt!!

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó ötlet! Őszi gyümölcssaláta!!! A füge gondolom friss, ugye?

    VálaszTörlés
  5. Nem, sajnos csak aszalt fügét kaptam, de ezzel is nagyon finom volt!!

    VálaszTörlés