2011. november 2., szerda

Paprikás krumpli Apa kedvére :)



Apa kedvére és kívánságára elkészült a paprikás krumpli, kolbásszal nokedlivel és virslivel. Annyi változott a főzés sorrendjében, hogy a kolbászt már a dinsztelődő hagyma és zöldpaprika mellé bedobtam a lábasba, jól lepirítottam, utána raktam hozzá a krumplit, és már akkor bevonta a kolbászból kioldódott piros zsiradék a krumpli kockákat. Gyorsan kész lett, fél óra alatt megfőtt, mégis nagyon finom volt.  Kovászos uborkával ettük :)




3 megjegyzés:

  1. Milyen jó is tud lenni az a paprikás krumpli! Nagyon guszta! Szeretjük mi is akár virslivel akár lecsó kolbásszal!

    VálaszTörlés
  2. Ez a bejegyzés kimaradt a múltkor, amikor megírtam, gondolkodtam, hogy betegyem-e egyáltalán, aztán ma mégis úgy döntöttem, hogy beteszem, ha már megírtam... Tudom, ez sem nagy valami, de ha hiszitek, ha nem Férjem egyik kedvenc étele. A blogom meg egy gasztro napló napról-napra :D

    VálaszTörlés