2011. november 28., hétfő

Puncshab







Mostanában egyre gyakrabban csábulnék el a blogokat nézegetve, ahol finomabbnál finomabb habos torták, sütik, krémek kelletik magukat. Úgy tűnik változik az ízlésem, mert egyre többször érzem, hogy megkóstolnék ezt-azt. De őszintén megmondom, nem szeretek sütni. Annyi tál, habverő, egyéb cucc, rengeteg édes, vanília és csoki illatú hozzávaló kell, hogy valami finomság összeálljon, hogy többnyire már ennek gondolatától is rosszul vagyok. De néha kifejezetten jólesik valami habos, gyors finomság. Egyik kedvencem a kávés tejszínhab: finom forró kávéba  enyhén édes tejszínhabot teszek, és csak úgy bekanalazom a "Stümmer illatú" kávés habot.  (Régen a Széchenyi tér-Kárász utca sarkán működött "A Stümmer", ahányszor a belvárosban jártunk Párommal, megittunk ott egy finom tejszínhabos kávét. A kávé mellett lehetett süteményeket, bonbonokat, csokikat és cukorkákat is venni ha jól emlékszem, de nekünk mindig a kávé volt a cél :). Ma egy pékség mintaboltja működik a helyén.)


- Na, jól elkalandoztam, vissza a puncshabhoz. Ma délután megint rám tört, hogy úgy ennék valami habosat. Szétnéztem a kamrában, és találtam egy főzés nélküli puncs pudingport, amit csak fél liter tejjel kell kikeverni, 3 perc és kész. Aztán gondoltam egyet, volt a hűtőben egy fél literes Hulala, hát én azzal kevertem ki a puncs pudingot. Nagyon finom, három perces édesség készült. Pohárba kanalaztam, tetejére mazsolát szórtam, és kezdődhetett a nyalakodás :). És nemcsak nekem ízlett, Páromnak is :) Étcsokis pudingporral is ki fogom próbálni, mert a Fiúk a csokit minden formában és mennyiségben képesek eltüntetni :










2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, én is szívesen megkóstoltam volna:) Én meg imádok sütni, már úgy kell magamat leállítanom, mert minden nap sütnék. De azért ezt a finom habot is eltüntetném 1 perc alatt:)

    VálaszTörlés
  2. Trollanyu - köszi, aranyos vagy! Az biztos, hogy a sütijeid mellett ez a pohár puncshab elbújhat!!
    De kielégítette édesség utáni vágyamat, ráadásul nem lett tele a konyha mosatlan edényekkel, ami azért nem hátrány :)

    VálaszTörlés