2011. november 2., szerda

Pórés-gombás rántotta





Ez a reggeli még tegnap készült, és szerintem olyan szép volt - na meg persze finom is - kár lett volna lehagyni a blogról. Tudom, nem egy nagy durranás, de lehetnek olyanok, akiknek még ez is újdonság. 
Hozzávalók személyenként: néhány szelet póréhagyma, néhány szelet csípős zöldpaprika, 2-3 kisebb gomba, kevés olaj, pici ételízesítő, 3 db tojás, só.
A felszeletelt pórét, csípős zöldpaprikát és gombát kevés olajon, 1-2 csipetnyi ételízesítővel megszórva megdinszteltem, amikor a gomba elfőtte a levét, ráöntöttem a kevés sóval elhabart tojást, és kevergetve szilárdulásig sütöttem. Kevés chili porral és néhány rátépkedett petrezselyemlevéllel megszórva tálaltam. 




6 megjegyzés:

  1. Ha nem is nagy durranás, de guszta és finom.

    VálaszTörlés
  2. Nálunk is ez volt az egyik reggeli a hosszú hétvégén!A fiúk nagyon örültek neki.Csak én zöldhagymát tettem bele a póré helyett.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon egyszerű, de annál finomabb étel:)

    VálaszTörlés