2011. január 31., hétfő

Sok hagymás saláta





Legkisebbik Fiam alaposan befázott, belázasodott, köhög, orra folyik, szenved szegénykém. Szedi az orvos által felírt gyógyszereket, vitaminokat, teázik, eszi a mandarint, narancsot, úgy gondoltam ezek mellett nem lehet káros egy kis friss zöldségsaláta. Annál is inkább, mert kiskorukban gyermekorvosunk ilyen esetekre sok lilahagyma fogyasztását javasolta.





Hozzávalók:



  • 2 csomag retek (kb. 20 szem)

  • 1/2 kígyóuborka

  • 3 db paprika (1 zöld erős, 1 sárga tv, 1 piros hegyes)

  • 1 db paradicsom

  • 2 db lilahagyma

  • 2 db zöldhagyma

  • 5 evőkanál majonéz

  • 5 evőkanál 12 %-os tejföl

  • 1 teáskanál mustár

  • 1 kávéskanál só

  • 1 citrom leve

  • csilipor

  • trappista sajt

A zöldségeket megtisztítottam, feldaraboltam, tálra rendeztem, és elkészítettem az öntetet majonézből, tejfölből, mustárral, citromlével, sóval, csiliporral. A trappista sajtot kb. 1 x 1 cm-es kockára vágtam. Nem kevertem be a salátát, hanem külön tálaltam, mindenki mindenből annyit szedett, amennyit akart.





Sok hagymás saláta


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése