2011. január 6., csütörtök

Baconös tükörtojás




Baconös tükörtojás
Semmi kedvem nem volt ma egy szelet margarinos kenyérhez, sem a felvágott, sem a sajt nem hozott lázba. Inkább elment az étvágyam a hideg reggeli gondolatától. Eredetileg pirítósra vágytam, de Férjem azt leszavazta, mert rohannia kellett valahová. Amikor elment, fény gyúlt az agyamban. Nem is pirítóst fogok reggelizni, hanem tojást! Volt még itthon egy kevés kockázott bacon a múltkori akciós beszerzésemből, ezért abból is dobtam alá, hogy még ízesebbé tegye. Néhány perc múlva már boldogan reggeliztem, jobbat, mint amire eredetileg vágytam...

Hozzávalók:



  • kevés olaj

  • kevés kockázott bacon

  • igény szerinti mennyiségű tojás

Kevés olajon kissé megpirítottam a bacont, de nem sütöttem készre, mert a tojással még tovább sült. Ráütöttem a tojásokat, kissé eligazgattam, aztán mozgattam a serpenyőt, hogy a tojások felső részére is kerüljön a forró olajból. (Ízlés szerinti keménységűre süthetjük, én úgy szeretem, ha a sárgája még krémesen folyós.) Amikor elkészült, tányérra tettem és nekiláttam, sózni sem kellett, mert a bacontől elég sós lett.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése