2011. január 11., kedd

Virslis kifli




Virslis kifli


A tartalmas lencseleves után biztosan senki nem maradt éhes, de a biztonság kedvéért egy kis virslis kiflit sütöttem. Volt még itthon néhány szál virsli, a fagyasztóban mindig van leveles tészta, ezek a fő alkotórészei.

Hozzávalók:



  • 50 dkg levesles tészta

  • 6 szál bécsi virsli

  • kevés (nagy szemű) só

  • tojás a kenéshez

  • reszelt sajt.



A leveles tésztát mikró olvasztó fokozatán (90 watton) forgattam 7 percig, ettől felgyorsult a kiolvadási folyamat. Néhány perc elteltével már nyújtható volt a tészta. Kb. 4 mm vastagra nyújtottam, és 12 egyforma széles csíkot vágtam belőle. A virslik elég hosszúak voltak, ezért elfeleztem őket. Mindegyik fél virslit körbetekertem egy tésztacsíkkal, tepsibe raktam a kis kifliket, megkentem kevés sóval elhabart tojással, megpergettem kevés nagy szemű tengeri sóval, és megszórtam reszelt sajttal. 200 fokra előmelegített sütőben aranybarnára sütöttem.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése