2011. január 26., szerda

Bőrös malacoldalas sütve




Bőrös malacoldalas sütve
A sárgaborsó főzelékhez bőrös malacoldalast sütöttem, de ennek a sütési idejét is próbáltam rövidíteni, ezért a sertéssült fűszeremmel beszórt malachúst - a kis pároló kosárral - a 4,2 literes zepter gyorsfőző fedővel használható lábasba raktam, 3-3,5 dl vizet öntöttem alá, majd az edényt lezártam, nagy fokozaton felforraltam, és a szokásos jelzések (pálca és mutató) után takarékon 18-20 percig pároltam. A gőzt kiengedtem, a megpuhult bőrt éles késsel könnyedén bevagdaltam, és tepsibe rakva 200 fokon szép pirosra sütöttem a húst. Kb. annyi idő kellett hozzá, míg a főzelék megfőtt. Finom feltét lett belőle.

Hozzávalók:


  • kb. 1,5 kg bőrös malacoldalas (12 vékony szelet)

  • sertéshús fűszerkeverék a húsok körbe beszórásához (leírása a bejegyzések között)

  • kb. 3-3,5 dl forró víz



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése