2011. január 9., vasárnap

Csokis-narancsos muffin




Csokis-narancsos muffin
Hát ez is bekövetkezett. Megsütöttem életem első muffin-ját. A receptet nagy Fiam Barátnőjétől kaptam, Ők rendszeresen sütnek mindenféle finomságot.



Hozzávalók:



  • 25 dkg liszt (én felesben raktam rétes és finom lisztet, lehet, hogy nem így kell...)

  • 1 teáskanál szódabikarbóna

  • 1 csomag sütőpor

  • 10 dkg reszelt étcsoki........................................ezek kerülnek az egyik tálba

  • 1 tojás

  • 2 kisdoboz kefír (én nagyból raktam 35 dkg-ot)

  • 12,5 dkg porcukor

  • 1 csomag vaníliás cukor

  • 10 dkg kandírozott narancshéj (bolti).................ezek kerülnek a másik tálba

  • 0,8 dl olaj (én 1,5 pálinkás pohárral tettem bele)

A két edénybe kimért hozzávalókat összekeverni, aztán a kettőt összevegyíteni, elkeverni, és hozzáadni az olajat. Papírral bélelt muffin formába kanalazni, (kb. 2/3-ig), és előmelegített sötőben 20-25 percig sütni. (Nekem 15 db lett ebből a mennyiségből).




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése