2011. január 25., kedd

Mini sajtok




Lehet még csökkenteni a sajt méretét???
Úgy tűnik a mai nap az eltolt dolgok napja. Reggel a szív sütőforma bosszantott fel, most meg a sajt. Nagyon szereti a családom a csípős paprikás medve sajtot, de elég régen vettünk utoljára. Most vettem egy dobozzal, és olyan "meglepi" ért, amire nem számítottam. Az egyébként sem túl nagy adag sajtot elfelezték, most kb. 1 cm a vastagsága. Mindezt dupla annyi alufóliába becsomagolták, a két sajtsor közé még becsempésztek egy kartonlapot, amin fejtörő és reklámanyag van. Ja meg 12 falat sajt is van még a dobozban. Szerintem nem volt olyan ember akinek a hagyományos 6 darabos sajt egy darabja sok lett volna. Miért kell ezt csinálni az emberekkel???  Mindezt 399,- Ft-ért árulják. Az ilyen dolgokat kellene bojkottálni...

1 megjegyzés:

  1. Ezen én is felhabárodtam, csak én natur Medvét vettem.
    A kisebbikem egy egész dobozzal is meg tud enni egyszerre.

    VálaszTörlés