2011. január 21., péntek

Petrezselymes-fokhagymás burgonyakrémleves




Petrezselymes-fokhagymás burgonyakrém leves
Tegnapról maradt egy jó adag petrezselymes krumplink, azt alakítottam át a mai ebéd levesévé, petrezselymes-fokhagymás burgonyakrém levessé. Az elkészítése nagyon egyszerű, a krumplit annyi forró vízzel öntöttem fel, hogy éppen a megfelelő sűrűségű krémlevest kapjak turmixolás után (legegyszerűbb botmixerrel). A nálunk kimaradt krumplihoz 1 liter forró vizet adtam, és hozzáöntöttem a második fogás zöldbabjának fűszeres pároló levét (kb. fél deci volt). A levest ízesítettem még 1 kávéskanál szárított petrezselyem zölddel, 1 kávéskanál fokhagyma granulátummal,  kevés frissen őrölt négyszínű borssal, majd felforraltam, és 1-2 perc forralás után azonnal tálalhattam.



1 megjegyzés: