2011. január 20., csütörtök

Zöldborsó leves eperszalag tésztával




Zöldborsó leves eperszalag tésztával


Mindenki által jól ismert ételeket készítettem el ma ebédre, egy finom kis zöldborsó levest eperszalag tésztával, főfogásnak rántott sertéskarajt petrezselymes burgonyával és uborka salátával.

Szerintem mindenki ismeri az összes étel receptjét, mégis leírom, hogy én hogy készítettem el ma ezeket.



A zöldborsó leves hozzávalói:
  • 1 evőkanál olaj

  • 2 db nagyobb sárgarépa

  • 2 kisebb petrezselyemgyökér

  • 1/4 zellergumó (egy jó nagy zellerből)

  • 1 kis fej hagyma

  • 1 darabka zöldpaprika

  • 30 dkg mirelit borsó

  • 2 fehér műanyag kanál ételízesítő

  • 2 db Hühnersuppe húsleveskocka

  • kevés őrölt bors

  • kb. 2,3 liter forró víz

  • 7 dkg 8 tojásos eperszalag levestészta

Megtisztítottam és feldaraboltam a zöldségeket, a hagymát kockára vágtam. Egy evőkanál olajon egyszerre dinsztelni kezdtem minden friss zöldséget. Amikor színesedni  kezdett, hozzáöntöttem a mirelit borsót is, és addig dinszteltem együtt mindent, míg a borsószemek is tejesen átforrósodtak. Ekkor ráraktam az ételízesítőt, húsleveskockát, őrölt borsot, és ezekkel is pároltam rövid ideig, majd felöntöttem kb. 2,3 liter forró vízzel, és puhára főztem. Amikor a zöldségek már majdnem készre főttek, beleraktam az eperszalag tésztát is, és főztem még pár percig. Forrón tálaltam.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése