2011. január 21., péntek

Melegszendvics





Az utóbbi időben úgy tűnik nem eszünk annyi hideg kosztot, ezért volt 6 darab szikkadt zsemlénk itthon. Hogy ez se menjen veszendőbe, melegszendvicset készítettem belőle vacsorára, mire férjem hazaért az "öregfiúk" fociról.

Hozzávalók:



  • 6 db szikkadt zsemle

  • 1 üveg paradicsomos tésztaszósz

  • 5 szelet maradék felvágott

  • kb. fél szál kolbász (füstölt szárazkolbász és lángolt vegyesen)

  • csilipor

  • 15-20 dkg sajt



A zsemlék tetejét egyenesre vágtam, utána mindegyik zsemlét 3 egyenlő szeletre. Minden szeletet megkentem kb. 2 teáskanál paradicsomos tésztaszósszal, és megszórtam csiliporral. A felvágottat csíkokra vágtam, aztán a kolbászt is felkarikáztam, és a szeleteket elfeleztem, hogy többfelé tudjam osztani. Minden szelet zsemlére raktam a felvágottból és a kolbászból is, majd megszórtam reszelt sajttal. Egyszerre 6 db fért a mikró crisp táljába, így 3 nekifutásra tudtam megsütni az összes melegszendvicset. Az első adagot 8 percig sütöttem a mikró crisp-grill fokozatán, a másik kettőt már csak 7 percig. Bitang jó csípős cucc lett!! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése