2011. január 15., szombat

Csirketepertő



Ma nagy bevásárlást tartottam, mindenféle akciós húsokból. Az egyik üzletláncnál csirkeszárnyat és levescsomagot, a másiknál farrészes csirkecombokat vettem. Fel is dolgoztam, és több főzésre eladagoltam szerzeményeimet. Lett azonban egy csomó potyadék bőr és háj, amit sajnáltam kidobni, ezért  megtisztítás után ezeket kisütöttem. (Teflon serpenyőben, nem túl gyors tűznél, először kevés folyadékot hozzáadva,  hogy jól megpárolódjon, utána teljesen kisüljön a zsírja.)  Lett egy kis üveg csirkezsír, amit pl. levesekhez, párolt rizshez fel tudok használni, illetve egy kis csirketepertő, amiből ugyan nem lakik jól az egész család, de biztos elcsipegetjük reggelihez ezt a néhány falatnyi ropogós finomságot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése