2011. január 27., csütörtök

Díj

Kedves Blogtársaimtól, Hobbycheftől és Mritától díjat kaptam, amit természetesen örömmel elfogadok, és nagyon köszönöm, hogy rám is gondoltak! 
Már azt is örömmel látom, hogy többen is olvassák a blogomat, mert kikapcsolódásként, no meg távolra szakadt családomnak írogatom elsősorban, de minden látogatónak nagyon örülök.
Sokat gondolkodtam, azon, hogy kinek adnám tovább, és négy blogra esett a választásom! Mind a négy nagyon színvonalas, nagyon tetszik. Igaz Gizinek már nagyon sok követője van, mégis szeretném Neki is továbbadni a díjat.  Remélem nem utasítanak vissza:


     Bio-ritmus
     MAMIHAMI


A díj továbbadásának módja:




·        Írj bejegyzést, amiben közzéteszed a díj emblémáját, és az útmutatásokat.
·        Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől kaptad  és hagyj nála egy hozzászólást, megjegyzést, hogy elfogadtad a díjat.
·        Gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek te továbbadnád, linkeld be  és értesítsd őket a jelölésről.
·        Tehetséges, kezdő blogokat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van már.


3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, Mária. Mivel ezt már megkaptam hobbychef-től, bejegyzést is írtam róla, így belinkellek hobbychef mellé az előző írásomhoz!!Köszi!! Ritmus

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a díjhoz!!

    Köszönöm hogy engem is megajándékoztál vele!!:)

    VálaszTörlés