2011. január 25., kedd

Tükörtojás virslivel




Tükörtojás virslivel
A mai bejegyzésem apropója nem is a reggelink, inkább egy be nem vált konyhai eszköz. Nemrégen vettem az egyik áruházláncnál szív alakú tükörtojás formát. Ma ki akartam próbálni, de csalódott vagyok, mert egyrészt a tojás kifolyt a forma alatt (pedig egyenes a serpenyőm alja), másrészt, hiába olajoztam meg, úgy hozzáragadt, hogy szanaszét tépte. Felesleges pénzkidobás volt, ne vegyenek ilyen formát. A reggelink azért finom volt, ha a kezdeti bosszúságot leszámítom. Ma nem olajban sütöttem meg a tojást,  hanem "sima" füstölt szalonna kiolvasztott zsírjából tettem alá 2 kanálnyit, abban sült meg a virsli és a tojás is. Hogy kicsit mégis egészségesebb legyen, teljes kiőrlésű ropogós "rozskenyeret" ettünk hozzá. Isteni volt!!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése